ПАТРОНАЖНА СЛУЖБА ПО ДОГЛЯДУ ЗА ЛІТНІМИ ЛЮДЬМИ
E-mail: avicena.kiev@gmail.com  

Заявки: Пн-Нд: 8:00 - 20:00


Персонал працює:
Цілодобово

Медичному порталу 103.ua

У вересні до мене звернувся шановний медичний портал 103. Ua, який просуває on line медичні послуги населенню в декількох країнах, зокрема в Україні.

Безумовно, це відмінна пропозиція для просування медичного бізнесу, а головне, це хороші послуги для людей і пацієнтів, яким такі послуги потрібні на дому.

Але парадокс полягає в тому, що я не можу сказати «так» шановному медичного порталу, який бездоганно правильно просуває свій маркетинг. Чому?

Пациенто - потік до медичних установ і без того великий, тому що кількість поліклінік і мед. пунктів в країні різко скорочено у зв'язку з «розумною медичною реформою». Маркетинг порталу може перерозподілити цей потік, але принципово на роботу перевантаженого медперсоналу і медустанов не вплине. Телефони медичної допомоги не встигають відповідати на дзвінки людей навіть без реклами.

Пандемія Covid 19 з'явилася тригером, який сильно підігрів недоліки в системі охорони здоров'я України. З одного боку багато людей втратили робочі місця і не мають грошей оплатити медичну послугу навіть для членів сім'ї. З іншого боку катастрофічно не вистачає досвідченого медперсоналу. Маю на увазі професійних медсестер і вузьких фахівців - лікарів.

Про послугу, що пропонується порталом «Консультація лікаря Онлайн» до розширення в роботі з пацієнтом ставлюся обережно і з великим скепсисом. З точки зору маркетингу звучить оптимально і оптимістично.

А ось з точки зору практичної медицини маємо факти злочинної недбалості до здоров'я пацієнта при онлайн призначеннях. За якийсь цидулку в Вайбере без вказівки прізвища лікаря пацієнту пропонується вколоти кінську дозу дексаметазону або глушити пацієнта цефтріаксоном на тлі іншого антибіотика сумомеда ... Медсестра в шоці від такого призначення дзвонить в агентство і відмовляється працювати. І правильно робить. З послугою «Онлайн ...» як інструментом в медицині треба поводитися обережно, він не завжди працює на людей. Загнані від втоми і поспіху лікарі через неуважність припускаються помилок, наспіх диктуючи родичу пацієнта призначення по мобільному телефону. Маленька помилка в коми дозування призводить до більших помилок в ліжку пацієнта. Ось чому я не вітаю розширення цієї послуги населенню. А маркетинг цієї ніші послуг виглядає привабливо.

Популяризувати лікарів також немає необхідності. Консультації вузьких фахівців на дому, також і виклик сімейного лікаря «сьогодні на сьогодні» малодоступний для людей. І ми працюємо з такими лікарями, вставляють розумно і винахідливо інтереси пацієнта в пазли вільного і доступного часу самого лікаря.

На завершення хочу сказати, що не все так песимістично. Впевнена, охорону здоров'я буде правильно відкориговано життєвою реальністю. Впевнена, що ставлення до медперсоналу і кадрам також зміниться на краще. І тоді такі агентства як «Сестричка» обов'язково будуть потребувати прекрасних пропозиціях «Портал 103.UA»

З великою повагою до порталу 103.UA.

Литвиненко Наталія, директор агентства «Сестричка».

25.09.2020.

 
 
Агенство "Сестричка" © Київ 2006-2021. Всі права захищені.